Grafikos dizaineris Džonas sako, kad Londonas yra nuostabus savo galimybėmis, tačiau kartu ir žiaurus savo konkurencija. Vyras jau kelis metus dirba dizaineriu būtent Anglijoje, ir žino, kokios yra šios rinkos subtilybės, ką tai reiškia, kai esi logo designers London.
Pradėti nuo mažų darbų
Kaip savo sėkmės paslaptį Džonas įvardina nuoširdų darbą, o ne betikslį susireikšminimą. „Atvyksta čia labai daug žmonių, kurie mano, kad jų darbai yra geriausi. Deja, tik kai kam pavyksta normaliai įsitvirtinti rinkoje. Ne todėl, kad jie negalėtų padaryti kažkokių darbų ar būtų per prasti, o todėl, kad negali perlipti per savo ambicijas ir išdidumą. Galvoja, kad turėti stilių svarbiausia, ir kad jų stilius geriausias, ir kitokiu stiliumi jie nevarys. Nesąmonė. Nereikia savęs taip aukštinti kaip baroko laikų menininko. Darbas yra darbas, ir stengtis reikia, jeigu nori gero rezultato. Tą sakau ir sau, ir kitiems, kurie imasi tokių darbų.
Taigi, viskas prasideda nuo mažų užsakymų. Taip prasidėjo man, taip prasideda ir šimtams kitų. Iš pradžių gauni lankstinuką sumaketuoti, paskui kokį logotipą nereikšmingą sulipdyti taip, kad tilptų į reklaminį puslapį. Vienas po kito toks mažas darbelis ugdo tavo atsidavimą. Pamiršti tuos visus gražius piešinius, kuriuos darydavai studijų laikais – tai visai kas kita. Jeigu prieisi iki to, nutekės labai daug vandens. Dar turėsi daug ko išmokti. Iš tiesų ir mokaisi labai daug visą tą laiką. Mokaisi atlikti darbus laiku, mokaisi tinkamai suvokti užduotis, prašai, kad būtų gerai suformuluoti poreikiai, aiškiniesi, bendrauji, stengiesi paprasčiausiai. Galų gale, vėliau išsiugdo tokia tarsi intuicija. Tu atsidūręs tam tikrose situacijose iš karto žinai, ką turi daryti, kaip turi elgtis. Taip pamažu viskas ir išsiplėtoja“, – pasakoja Džonas.
Niekada nesustoti
Anot Džono, web design companies in London visada klestės. „Darbų visada bus. Jeigu tu eisi nuosekliai tuo keliu, tai tada tikrai pelnysi vardą. Gerą vardą pelnyti yra labai vertingas dalykas. Reikia ne tik turėti darbų pavyzdžius į svetainę įsidėjus, reikia ir iš tiesų sužavėti klientą, ir jis vėliau tave kažkam rekomenduos. Taip augs tavo klientų pasirinkimas. Niekada nieko niekur nepadaryk blogai, visada turi pasistengti dirbti kokybiškai. Vėliau, kai užsakymų turi iki kaklo, iš tiesų pradedi imti pačius pelningiausius ir tokius, kurie tau asmeniškai labai patinka“, – pasakoja apie darbo subtilybes dizaineris.